اطلاعیۀ برگزاری مرحلۀ نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳

اطلاعیۀ برگزاری مرحلۀ نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳


اطلاعیۀ برگزاری مرحلۀ نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳

 

 

 

 

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۳/۴/۷ خصوص اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور به اطلاع می رساند، مرحله نهایی این المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۵ مردادماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه مازندران- بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا- همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار می شود.
دانشجویان گرامی لازم است به نکات ذیل توجه فرمایند:

۱-   برنامه زمان بندی آزمون ها در درگاه مرکز المپیاد به آدرس http://olympiad.sanjesh.org   قابل دریافت است

۲- آزمون ها به صورت تشریحی فقط در روز جمعه ۱۴۰۳/۵/۵  از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر برگزار می شود.

۳- کارت شرکت در آزمون از روز دو شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱ فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را پیرو اطلاعیه مورخ  ۱۴۰۳/۴/۷ انتخاب کرده اند، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل دریافت است. (برای انتخاب شهر به لینک https://servicedesk.sanjesh.org مراجعه نمایید(

۴- همراه داشتن «کارت ملی»، «کارت دانشجویی» و «کارت ورود به جلسه آزمون های المپیاد» الزامی است.
۵- منتخبین المپیاد متمرکز (همزمان با آزمون کارشناسی ارشد) گواهی اشتغال به تحصیل خود را به پست الکترونیک  olympiad@sanjesh.org  ارسال کنند.

 ۶- پذیرایی ناهار و میان وعده به دانشجویان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

۷- همراهان دانشجو همانند پدر، مادر، همسر و ..... اجازه ورود به داخل دانشگاه را نخواهند داشت و امکاناتی برای اسکان شرکت کنندگان در آزمون وجود ندارد.

۸-  استفاده از ماشین حساب های قابل برنامه ریزی ممنوع است و دانشجویان می توانند از ماشین حساب ساده استفاده کنند. در رشته روانشناسی استفاده از ماشین حساب ممنوع است.

۹- به همراه داشتن مصحف شریف قرآن مجید و کتاب قانون در جلسات آزمون های المپیاد الهیات و معارف اسلامی و حقوق ممنوع می باشد.

۱۰- همراه داشتن موبایل و هر گونه دستگاه های الکترونیکی حتی به صورت خاموش، جزوه، کتاب، برگه چرک نویس در جلسه آزمون ممنوع بوده و در صورت مشاهده مطابق مقررات اقدام خواهد شد.

خواهشمند است متقاضیان با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی  این سازمان و دانشگاه های مجری را در برگزاری مطلوب المپیاد یاری نمایند.

 

جهت دریافت برنامه امتحانات مرحله نهایی بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور- مرداد ۱۴۰۳ کلیک نمایید

 

 

summary-address :