نشست مشترک دانشکدۀ مهندسی با برخی مدیران صدا و سیمای خوزستان

نشست مشترک دانشکدۀ مهندسی با برخی مدیران صدا و سیمای خوزستان


نشست مشترک دانشکدۀ مهندسی با برخی مدیران صدا و سیمای خوزستان

 

 

در راستای برگزاری سلسله نشست‌های ارتباط با صنعت و جامعه در دانشکدۀ مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز، نشستی با حضور برخی مدیران و معاونان صدا و سیمای خوزستان در این دانشکده، برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، این نشست با حضور اعضای هیئت‌رئیسۀ دانشکدۀ مهندسی، مدیران گروه، نمایندۀ اعضای هیئت‌علمی، مدیران و معاونین صدا و سیمای خوزستان، همراه بود.

در ابتدای این نشست، دکتر اکبری‌زاده، رئیس دانشکدۀ مهندسی، گفت: این دانشکده از بزرگ­ترین دانشکده­‌های فنی مهندسی کشور است و بالغ بر 70 عضو هیئت علمی و دو هزار دانشجوی فعال دارد.

وی با ابراز خشنودی از تعامل و ارتباط دوسویه با صداوسیما، به برخی از مهم­ترین پروژه‌­های دانشکدۀ مهندسی در ارتباط با بخش‌­های مختلف صنعتی اشاره و دستاوردهای مراکز تحقیقاتی در حوزه گاز، برق و حفاری را معرفی کرد.

مهندس سلیمانی معاون صدای استان خوزستان نیز با تقدیر از دعوت دانشکده مهندسی، از حضور حضور در جمع فرهیختگان دانشگاهی ابراز خرسندی کرد.

وی در ادامه به معرفی فعالیت­های صداوسیمای خوزستان پرداخت و از ایدۀ طرح شده درخصوص تعامل با دانشجویان و استادان دانشکدۀ مهندسی استقبال کرد.

 وی حضور دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشکدۀ مهندسی در صداوسیما را در راستای تشویق جامعه به تحصیل علم و دانش در سطح عالی و جهش تولید، بسیار حایز اهمیت دانست.

در ادامه دکتر توکل،­ معاون فنی صداوسیمای خوزستان، ایدۀ تعامل دانشکدۀ مهندسی با صداوسیما را محترم و درخشان دانست.

وی با اشاره به اینکه صداوسیمای استان بیش­ترین فرستندۀ پرقدرت را در منطقه در اختیار دارد و تعمیر و نگهداری این تجهیزات پرهزینه و پیچیده است، استفاده از دانش بالای استادان و دانشجویان دانشکدۀ مهندسی را در راستای بومی­سازی و به‌کارگیری دانشجویان پسر در طرح­هایی مانند امریه را به نفع استان و کشور ارزیابی کرد.

مهندس قدسی، مدیر تولید صداوسیمای خوزستان نیز با تقدیر، از ایدۀ نشست با مدیران دانشکدۀ مهندسی ابراز رضایت کرد و گفت: این تعامل منجر به افزایش سطح آگاهی در جامعه خواهد شد.

در ادامه مدیران گروه­های آموزشی دانشکده به ارائۀ نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند. مدیران گروه کامپیوتر و برق پیشنهاد برقراری کانال ارتباطی با صداوسیما برای معرفی دانشجویان و تعامل دوسویه را طرح کردند که این پیشنهادها از سوی مدیران صداوسیما با استقبال مواجه شد. 

 

 

 

 

 

 

 

summary-address :